- Ocenenie Podnikové médium roka (ďalej len PMR) je prestížnou súťažou, ktorú každoročne organizuje občianske združenie Klub podnikových médií.
- Poslaním PMR je vyhľadávať a vo viacerých kategóriách oceňovať najlepšie formy internej a externej podnikovej komunikácie. PMR je otvoreným fórom pre pravidelné stretnutia expertov a pracovníkov v oblasti podnikovej komunikácie.
- PMR vytvára priestor pre vznik asociácie podnikovej komunikácie s ambíciou prezentovať Slovenskú republiku na pravidelných porovnávacích podujatiach organizovaných Európskym združením národných asociácií podnikovej komunikácie.
- PMR je financované predovšetkým z účastníckych poplatkov a sponzorských príspevkov. Sponzorom sa môže stať každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá súhlasí s týmto štatútom a finančne či iným spôsobom podporuje organizáciu PMR.
- Do súťaže sa môžu prihlásiť všetky fyzické a právnické osoby (podnikateľské subjekty, orgány verejnej správy, rozpočtové a príspevkové organizácie, školské zariadenia, profesijné združenia a neziskové organizácie) vydávajúce vlastné podnikové médium.
- Do súťaže je zaradené iba také podnikové médium, prihlasovateľ ktorého v stanovenom termíne zašle:
- 1. vyplnenú záväznú prihlášku
- 2. päť výtlačkov troch po sebe idúcich čísel v prípade periodika (podnikové noviny a časopisy
- 3. päť vyhotovení iných tlačových materiálov (neperiodické médiá, letáky, tlačoviny spadajúce pod iné formy, podnikové brožúry, podnikové kalendáre, výročné srávy)
- 4. odkaz na elektronickú stránku – pokiaľ je otvorená (webové stránky, facebook, elektronický magazín)
- 5. päť kópií na USB kľúči pri elektronických médiách (neotvorené pre verejnosť – elektronický magazín, virál, elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia, intranet s ukážkami minimálne 3 stránok, ktoré nenesú interné utajované informácie)
- 6. podkladový materiál o prihlasovanom médiu
- 7. prihlasovací poplatok
- Okrem hlavných kategórií usporiadateľ vyhlasuje aj špeciálne ceny – GRAND PRIX pre najlepšie médium roka, najlepšia obsahová stránka, najlepšia grafická stránka, najlepšia titulná stránka, najperspektívnejšie médium malých a stredných podnikateľov, najlepšie médium miest a obcí, ojedinelý projekt v oblasti podnikových médií, za pomoc deťom v núdzi, za invenčné postupy pri tvorbe
- Víťazi jednotlivých súťažných kategórií získavajú certifikát oprávňujúci používať titul Podnikové médium roka do vyhlásenia nového ročníka súťaže. Podnikové médiá umiestnené na prvých troch priečkach sú ocenené diplomom a plaketou.
Kontakt
Kontakt pre média:
Petra Barineková
+421 915 495 103
barinekova@pbr.sk
Mgr. Monika Kozelová
+421 911 833 233
podnikovemedium@gmail.com